perjantai 7. kesäkuuta 2013

Annin eka ja viimeinen postaus

Meillä oli tänään herätys yheksältä. Tänään on ihan viimeinen päivä täällä leirillä, eli tänään me lähdetään myös kotiin. Mulla on haikeet, mutta myös iloset fiilikset. Haikeet fiilikset siksi, että joudun jättämään heipat kaikille mun uusille kavereille, iloset fiilikset siks koska nään tänään meidän koiran (♥). Oon onneks pyytänyt ainakin Julian ja Lauran puhelinnumerot, ja aion myös kysyä muidenkin kavereiden puhelinnumeroita. Voidaan tekstareiden kautta siis sopii tapaamisia jne jne jne. Juuh, palvon Lauraa ja Jullea, myös Jormaa ja kaikkii muita sekoboltseja heeboja. ^^ Hmmmmm, eilen me käytiin telttasaunassa ja saatiin mennä kylmään suihkuun, joka tarkottaa siis sitä että Markku kastelee meidät kylmällä vedellä paloletkulla. Me kasteltiin Lauran kanssa myös Jussi, koska meillä tulee USEIN outoja päähänpistoja. Mä sain kastella myös Markun, mut se kasteli myös mut. 8( Nyyh, mulla eilen lohkes kynsi kun kannoin ton yhen ihgun tyypin kaa sohvaa, ja sen alla on kuivunutta verta. Creeeeeepyyyyyyy.... Okmo, en keksi mitä kirjottaisin jajajajaja meen tekee LAURAN (pusipusi♥♥♥) kaa minä-kirjaa, kosk mul on vaan yks sivu tehtynä *viheltelyä*. MOIKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti