lauantai 1. kesäkuuta 2013

Ohjaajat 2013


Moi! Leila on nimeni ja olen täällä teatterileirillä ohjaajana ja varaleirinjohtajana. Työskentelen normaalisti nuorisonohjaajana Leppävaaran alueella ja pyörin säännöllisesti myös täällä Karakalliossa joten ympäristö on hyvinkin tuttu.
Vapaa-aikani kuluu lasten ja koirien (minulla on kaksi espanjanvesikoiraa) lisäksi urheilun parissa, lähinnä lenkkeilyn. Pidän myös kovasti lukemisesta ja musiikista ja vaikka en teatteria olekaan sinänsä harrastanut, varsinkin ilmaisutaito on yksi kiinnostuksen kohteistani.
Vietetään mukava ja rento viikko yhdessä!



Moikka leiriläiset ja muut kiinnostuneet

Nimeni on Markku ja toimin leirinjohtajana Teatterileiri KAIKUssa.  Loma-aikojen ulkopuolella olen töissä Karakallion nuorisotilalla. Kesäisin rentoudun moottoripyörän selässä tai vaeltamalla Lapin erämaassa. Muuten vapaa-aikani menee tietokoneiden, lukemisen ja kuntoilun merkeissä. Mahtavaa päästä tekemään teatteria rennolla kesäfiiliksellä ja hyvässä porukassa. Tästä tulee varmasti loistava viikko J



Olen Eeva-Helena, mutta minua kutsutaan yleensä Helenaksi tai Heltsuksi. Olen näytellyt harrastajateatterissa, mutta lähinnä sydäntäni on lavastaminen ja puvustaminen. Kuvassa viimeisin puvustukseni,  Likkojen Lenkin Paras Puku kilpailuun, johon osallistuin ja jonka myös voitin!




Heips,
Olen Jenni  ja toimin nuorisonohjaajana Saunalahden nuorisotilalla ja leirillämme ohjaan osan tulevista mahtavista tuotoksista. Nuorisotilan ulkopuolella teen työtä mm. laulajana, näyttelijänä, ilmapallotaikurina ja kasvomaalaajana. Saatan yllättää myös Onni Oravana, Apsi Apinana tai vaikkapa Jokereiden Ottona. Leiriltä toivon mahtavan hauskaa luovuuden kukkimista ja mukavaa yhdessä tekemistä.  



Anette, leirikokkimme. Anette taikoo meille hyvää ja terveellistä ruokaa tuoreista raaka-aineista. 


Hei! Olen Viivi ja leirin aikana toimin yövalvojana.
Tällä hetkellä työskentelen nuorisonohjaajana Leppävaaran alueella.
Kesässä rakastan aurinkoa, pesäpallon pelaamista, mökkeilyä sekä matkustelua!



Tervehdys!
Täällä kirjoittelee teatterileiri Kaikun ohjaaja Serafima. Teatteri on yksi suurista kiinnostuksen kohteistani, ja meillä on edessämme upea leiriviikko tämän hienon harrastuksen parissa. Kesäinen sää suosii muitakin harrastuksiani, kuten erilaisten liikkumismuotojen tutkimista tien päällä (tällä hetkellä merkittävimmistä mainittakoon rullaluistelu ja tasapainottelu longboardin päällä). Välillä on kuitenkin miellyttävää päästä sisälle varjoon vain istumaan ja lukemaan kirjaa.
Tervetuloa seuraamaan leiriviikkoamme



Jussi, reipas ja noheva vapaaehtoisemme.



Olen Ahmed ja työskentelen Karakallion nuorisotilalla nuorisonohjaajana.Olen luonteeltani iloinen ja reipas, tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Harrastan jalkapalloa ja  muuta urheilua. Asun Espoossa.



Heippa,
olen Laura ja ammatiltani kulttuurituottaja. Tehtävänäni KAIKUssa on avustaa teatteriesitysten viimeistelyssä äänillä ja videoilla.  Teatteri sekä muut taiteenlajit ovat minulle todella tärkeitä. Vapaa-ajalla käyn kulttuuritapahtumissa, matkustelen, valokuvaan ja soitan pianoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti